Saturday 24 September 2011

Buffered Earnings Dari Nuffnang.

Ini entry pertama saya tentang Nuffnang.Tidak wajar jika saya tidak pernah menulis tentang Nuffnang sedangkan saya sudah beberapa kali cash out daripadanya.

Syukur kepada Tuhan sebab Nuffnang juga sudi menganugerahkan BE kepada saya. Sebenanrya ia berlangsung sejak Ramadhan lagi, iaitu DiGi Blackberry Bundle Prepaid LR dan kemudian diikuti oleh VW Scirocco R Cup 2011. Kedua-duanya dah dihentikan tapi syukur sebab sebagai ganti saya dianugerahkan BE ,Asustek Computer Malaysia (Warm-up).

14 comments :

  1. TH xpenah pn ambk tau sal nuff
    (--!!)



    memang jakun la sal nuff nie.ehehehe

    ReplyDelete
  2. Saya letak jer. dapat buat bayar bil stremyx pun dah kira ok dah. hahaha.

    ReplyDelete
  3. best nye dpt income dari nuffng XD

    ReplyDelete
  4. monster kecik.
    Best jugak. hehehe. Biasanya sy wat tak kisah jer. Adakala lepas sebulan baru tgk akaun Nuff. syukurlah bila dpt BE

    ReplyDelete
  5. cikguden.
    Sesetgah blogger dpt 7 sekaligus BE. Entah apa petuanya. Apa pun syukur waalu hanya tingal satu jer lagi

    ReplyDelete
  6. kite pun ada 1 je BE..
    syukurlah, dr xde langsung

    ReplyDelete
  7. Tahniah dapat BE yg berterusan. walaupun dapat tak banyak tapi lepas bayar duit bb pun sdah kira ok kan :D

    ReplyDelete
  8. Hafzan Sarah.
    Betul tu baik ada dari langsung xde

    ReplyDelete
  9. wachak.
    hahaha. dpt bayar bb or steramyx pun dh kira ok. nak jadi kaya mcm redmummy susah sekali. tapi wachak dpt 5 BE sekaligus kan. Hebat skali.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah
    syukur dan semoga sentiasa dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  11. tehr.
    mudah-mudahan begitulah. itulah harapan. disamping berblog dapat juga sedikit habuan.

    ReplyDelete