Monday 7 May 2012

Majlis Fatwa Kebangsaan Perlu kafirkan Tan Sri Abdul Rahim Mohd Noor



Tan Sri Abdul Rahim A/L Mohd. Noor adalah bekas ketua polis yang paling samseng. Orangnya bengis dan kejam, sekejam anjing buruan. Kerja tumbuk menumbuk adalah kerja dia. Selain ganas dia juga terkenal sebagai celupar. Dan hari ini (setelah mahir imu mandi junub) dia mula berlagak persis ulama muktabar dengan mengkafirkan orang sesuka hati.

Ingatlah wahai Rahim A/L Mohd Noor, jangan sesuka hati kafirkan orang tanpa didatangkan hujah agama, nanti kekafiran itu kembali kepada dirimu.

Jadi, saya mohon jasa baik Majlis Fatwa Kebangsaan agar bersidang dan jika perlu mohon Majlis Fatwa 'kafirkan' Rahim Nor laknat ini sera merta.



6 comments :

  1. Dlm Halaman FBnya..TGNA kata beliau tidak mahu berikan apa2 komen terhadap penyataan ini...Dia mmg seorg ULAMAK contoh...tidak cepat melatah...tidak pula membalas segala tomah...Semoga Allah akan sentiasa merahmati dan melindungi TGNA dari segala unsur FITNAH seperti ini....

    ReplyDelete
  2. ya allah,sapa dia cakap seseorg tu kafir..mintak jauhkan ada sifat mcm ni...

    ReplyDelete
  3. Moga Allah tunjukkan dia jalan yang benar..

    ReplyDelete
  4. Salam hormat sahabat semua.
    Dalam persoalan kafir mengkafir ada kaedahnya.
    Pertama mesti ditegakkan hujah, sebab org yg tak ditegakkan hujah mereka tetap tidak boleh dipersalahkan walaupun mereka maki dan caci isalm.

    Sebab itulah orang bukan islam tak semestinya masuk neraka, slagi tidak ditegakkan hujah kepadanya.

    ReplyDelete
  5. Politik biasalah...semua pendpt tuan guru semua betul ke?
    Menyimpang adalah...

    ReplyDelete