Sunday 22 April 2012

SAMSENG YANG MENYERANG MAHASISWA DI DATARAN MERDEKA PASTI AKAN LARI BERTEMPIARAN BILA BERHADAPAN DENGAN TENTERA MERAH



Tentera Merah, itulah gelaran yang diberikan kepada Unit Amal, iaitu sebuah organisasi di bawah Dewan Pemuda PAS Pusat.

Ahli-ahli Unit Amal atau Tentera Merah terdiri daripada lelaki-lelaki yang sanggup berkorban dan terkorban kerana agama. Dengan bahasa mudah, mereka ialah pejuang-pejuang agama yang sanggup bersusah payah demi memartabatkan islam.






Pasti sahaja, samseng-samseng tak bermaruah yang didalangi GRO-GRO murahan termasuklah ahli-ahli Waris Malaya akan lari bertempiaran bila berhadapan dengan Tentra Merah ini.


Semua tahu. samseng-samseng upahan termasuklah Muhmmad Razali Boroi berjuang kerana mengharapkan habuan dunia yang dijanjikan oleh penternaknya, sedangkan Tentera Merah berjuang untuk mengharapkan keredhaan Maha Pencipta.


Tentera Merah kini dikerahkan untuk melindungi keselamatan Mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka, setelah kegagalan pihak polis melindungi keselamatan para Mahasiswa tersebut dari ancaman samseng upahan.

Sumber dengan sedikit info tambahan : Na’im Nikmat Blog


Artikel Lain Yang Berkaitan:

3 comments :

  1. macam semut merah,bila digigit sakit sekali...bisa sampai meninggalkan tanda (bintat)buh minyak gamat..lega hanya seketika...kemudian akan serik mengganggu semut merah lagi...

    ReplyDelete
  2. ummiarissa.
    Maksud ummiarissa adakah tentera merah mcm semut merah. mungkin betul mrk akan mengigit samseng2 upahan. hahaha, lagipun pihak polis takut sgt sama samseng upahan tu.

    Dah lama dah samseng gemuk tu buat jenayah tapi tak jugak kena tindakan undang2

    ReplyDelete
  3. Harap2 samseng2 tu tak buat hal lagi
    moga aman selamanya

    ReplyDelete