Saturday 13 October 2012

GILA SEKS VS KERJA GILA


Orang yang gila seks seringkali melakukan kerja gila. Ini adalah kenyataan yang wajib diterima tanpa bantahan dan sanggahan. Jika si gila seks itu sudah telah berkahwin, maka si isteri akan menjadi mangsa eksperimen seksnya. Jika si gila seks itu belum berkahwin atau menduda, nafsu ganasnya itu akan dilampiaskan dengan cara merogol atau melanggan pelacur.


Terkejut, dan memang terkejut apabila terbaca di Metro, kisah lelaki gila seks yang terpaksa dikejarkan ke hospital dan terpaksa dikerahkan anggota bomba gara-bara alat kelaminya tersangkut gelang besi,cincin atau nat skru. Bahan-bahan tersebut dipakai dengan tujuan memperkasakan nafsu seksnya. Gila,memang gila dan sangat gila. 




Pernah dahulu, ketika saya masih di universiti,sahabat saya(seorang pelajar jurusan perubatan) menceritakan cerita gila yang berlaku di hospital(waktu dia menjadi doktor pelatih). Kisah tentang seorang lelaki yang melecur dan terbakar alat kelamin gara-gara inginkan kehebatan seks. Lelaki gila seks yang memiliki khayalan tahap tinggi itu telah melakukan pekerjaan yang Maha Gila, iaitu mengasapkan alat kelaminnya dengan menggunakan kemenyan yang dibakar,persis pahlawan Melayu zaman silam mengasapkan keris sebelum bertarung.Gila, memang gila dan sangat gila.

P/S: Gila seks sebenarnya tidak mengenal jantina, pernah dulu seorang artis wanita meluahkan di majalah tentang keinginan seksnya untuk melakukan hubungan seks dengan beberapa orang lelaki.

7 comments :

  1. masyaallah..mcm2 skrg ni..yg pelik2 plak tu..td ade tbace gak kat paper..mmber2 yg bace sume geleng kn kpale je..pe la nk jd ngan owg zmn skrg ni.. =(

    ReplyDelete
  2. TH agak lama xmbaca paper.
    sebabnya terlalu byk cte negatif dlmnya.byk juga pasal politik.

    tu yg xminat nak bc paper.uhuhu


    kalau tgk paper pn.bc tajuk je.eheheh

    ReplyDelete
  3. duuh, astaghfirullahal'adzim
    -_-"

    ReplyDelete
  4. miLa.
    perkara yg pelik ni dilakukan oleh org2 yg pelik.

    ReplyDelete
  5. Titisan Hujan.
    Bagi sy secara pribadi, kita tetap kena baca paper sbb nk tahu perkembangan smasa. Mayb sesetengah paper tu byk menyajikan isu politik, jd kita perlu pelbagaikan bahan bacaan spya kiya berupaya 'berijtihad' dlm politik

    ReplyDelete
  6. srrriii .
    Hati2 jgn sampai lelaki sebegitu dijadikan suami. hehehe.

    ReplyDelete
  7. kalau dah gila
    payah nak sama dengan orang kebanyakan

    ReplyDelete