Saturday 31 July 2010

Award dari sahabat

Salam sejahtera buat sahabat2 blogger tercinta. Sejajar dengan misi melebarkan empayar persahabatan dan meluaskan daerah persaudaraan. Dan selaras dengan visi persahabatan dan persaudaraan sesama insan tetapi kerana TUHAN. Maka hutang tag yang tertangguh ini saya lunaskan. Pertamanya, terima kasih banyak kepada rakan tiga orang rakan blogger yang telah sudi menganugerahkan award kepada saya, dan jutaan maaf yer sebab melewatkan pembayaran hutang2 tag ni. Hehehe. Kat cni, Saya cuba gabungkan dan serasikan antara ketiga2 award dan tag yang saya terima daripada tiga orang rakan blogger ini.


Award pertama itu dari sahabat blogger, Yusuf ( http://www.yusufultraman.com/.) Dia adalah antara rakan blogger yang terawal saya kenali ketika saya mula terjun secara aktif dalam dunia blog. sebelum ni saya lebih aktif dengan penulisan cerpen. Dijemput ke sini (http://www.bicaradariaku.com/search/label/CERPEN ) untuk membaca koleksi cerpen saya yang telah disiarkan dalam akhbar dan majalah




Award kedua pula dari Atiie (http://atieaizam.blogspot.com/) dan Krole (http://internetmpay.blogspot.com/). Award yang sama sebenarnya, jadi soalannye pun sama.


1. Ucap terima kasih kat insan yang tag kat kita tu dan jangan lupa link kan
Dah ucap dah, tapi saya ucap lagi sekali. Terima kasih yer.

2. Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika! fantastic bola bola! yaa reba ya rebba! hehehe..


3. Kene bagitau insan-insan yang bertuah kat atas ni menerusi chatbox dorang
Selesai sudah.

4. Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri
1. asal Kelantan,
2. menetap di perak,
3. namun menganggap Sabah sebagai negeri terindah yang pernah didiami,
4. suka warna hijau
5. suka menulis cerpen bila kelapangan waktu
6. suka jalan2 menikmati keindahan bumi Tuhan
7.sukakan pantai.


14 comments :

  1. oooo ore klate ko...hehehe

    nway,tahniah dpt award!^__^

    ReplyDelete
  2. ye, org kelate. awk org kelate juga ker.

    ReplyDelete
  3. oo ore klate?samo la kito!bereh2...huhuh

    ReplyDelete
  4. Seblah negeri je rupanya..hehe.

    Shameel,kita ada 3 persamaan kat ctu... suka warna hijau..suka jalan2 nikmati keindahan..dan suka pantai!

    kalau balik ganu..tak sah klu tak singgah jenguk pantai:D

    ReplyDelete
  5. tahniah nambahkan koleksi tu

    ReplyDelete
  6. LILY = SAMA2. trima kasih juga sudi trima award.

    ReplyDelete
  7. Ecah Mahsuri = ya sy oghe kelate, lebih tepat oghe Bachok.

    ReplyDelete
  8. Afida Anuar = Suka warna hijau juga rupanya. Hijau itu mendamaikan. Kt tganu byk pantai2 yg cantikkn. sy suka ke pantai marang, kelulut. sgt suka ke bukit kluang.

    kalo sy ke Kuala Tragnu ikut jalan pantai, sy asyik perhatikan pantai sambil drive( bahaya tapi seronak. hahaah)

    ReplyDelete
  9. cemomoi= terima kasih atas komentar. Sy dlm proses nk jadikan award ni boleh gerak2.

    ReplyDelete
  10. wahh dpt award lah! ehee. esok shag kutip trophy tu ye ;Pp

    thanks!! ;))

    *sambil lompat lompat katak sakit kaki*

    ReplyDelete
  11. Roshazzy shag = Trima kasih sbb sudi trima award dari saya.

    ReplyDelete
  12. Roshazzy shag= hehehe, saya tag kena pada orangnya. hahaha

    ReplyDelete
  13. tahniah dpt award.
    happy blogging!!!

    ReplyDelete