Sunday 2 September 2012

4,000 Orang Menyukai Kek Lucah



Kek yang menyerupai alat sulit lelaki dan wanita kini dijual secara meluas dalam talian termasuk menggunakan facebook (fb).

Kewujudan aktiviti perniagaan kek berkenaan dikesan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) selepas mendapat aduan daripada ibu bapa yang bimbang dengan gambar dimuat naik secara terbuka di laman web terbabit.

Dipercayai aktif sejak dua tahun lalu dan didaftarkan atas nama individu, pemiliknya secara terbuka memaparkan koleksi gambar kek menunjukkan lelaki dan wanita berbogel dalam keadaan mengghairahkan selain mendedahkan bahagian dada wanita dari pelbagai sudut.

Setakat semalam, hampir 4,000 orang menyukai gambar terbabit manakala lebih 10 pemilik laman sosial memberikan komen pada pautan berkenaan dengan ada yang menyifatkan ia sebagai penghasilan seni ‘kreatif’ melariskan jualan dan menarik minat pembeli.

8 comments :

  1. Mrs.Eady :
    Macam skrg ni. Geli dan memalukan..

    ReplyDelete
  2. Yg terlarang itulah yg sgt diminati..tambah2 remaja..hati muda darah bergelora jiwa panas...hanya akal jer yg tumpul menilai..tak lalu nak makan kek mcm tu...

    ReplyDelete
  3. Eye_nee .
    sejak zaman berzaman yg terlarang jugalah yg diburu dan dikejar. Malah Adam dan Hawa pun tergoda dgn pujukaniblis utk menghampiri pokok yg terlarang tika di dlm syurga.

    ReplyDelete
  4. ish..geli kot
    ada nafsu ke nak makan tu?

    ReplyDelete
  5. aku baca pun dah naik loya tekak. euuww~

    ReplyDelete
  6. Titisan Hujan.
    Tak dpt sy bayangkan rupa bentuk kek tu.. Mmg gila org yg buat kek tu..

    ReplyDelete
  7. Mister Mirull .
    Diorg ni kreatif tak bertempat..

    ReplyDelete