Thursday 12 January 2012

Genap Sebulan Ayahku Di Hospital.

Hari ini genaplah sebulan ayah saya ditempatkan di wad Hospital Universiti Sains Malaysia(HUSM).

Pada hari selasa(13.12.2011), lebih kurang pukul 9.00 pagi, saya membawa ayah ke HUSM. Langsung ke bahagian kecemasan. Sebaik sahaja dibaringkan oleh doktor, ayah langsung tidak sedar/koma. Jantungnya terhenti selama 10 minit dan hampir 10 hari ayah saya koma. Cerita tentang ini, telah saya perihalkan dalam Entry Lepas.

Dan hari ini(13.1.2012) genaplah sebulan ayah saya berada di wad HUSM dan entah bila ayah dapat keluar dari wad.

p/s= Kepada sahabat blogger dan pengunjung blog ini, harap sudi mendoakan kesihatan dan kesejahteraan ayah saya.

26 comments :

  1. Semoga Kesihatan ayah kamu bertambah baik geng...InsyaAllah kita sama-sama mendoakannya....

    ReplyDelete
  2. hope ayah shameel cpat sembuh, insya Allah

    ReplyDelete
  3. semoga Allah sembuhkan ayah awak segera. amin...

    ReplyDelete
  4. Semoga ayah Shameel segera sedar dari koma ...

    ReplyDelete
  5. Ya Allah....semoga ayah Shameel segera sembuh aminnn

    ReplyDelete
  6. Insyaallah semua pasti baik2 sahaja..besabar slalu

    ReplyDelete
  7. Ayah Shameel sakit ape? Aida doakan semoga ayah Shameel cepat sembuh dan sedar dari koma.

    ReplyDelete
  8. saya mendoakan kesembuhan ayah shameel....insyaallah...

    ReplyDelete
  9. InsyaAllah..
    moga ayah shameel semakin pulih dgn segera...
    aba sy pun baru keluar wad lepas pembedahan juge..hmm :) sama2 lah kita berdoa..sesungguhnya DIA suka kalau kita sentiasa berdoa..memohon dariNYA...

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah..moga Allah menganugerahkan kesembuhan buat ayah shameel:)

    ReplyDelete
  11. salam sahabat...hem lama tak berkunjung... baru tahu pun cerita ini...

    tabah hadapi dugaan dariNya bro...kami semua pasti mendoakan yang terbaik...

    ReplyDelete
  12. semoga ayah awak cepat sembuh...amin

    ReplyDelete
  13. semoga ayah awk cpt sembuh.. :D amin :)

    ReplyDelete
  14. semoga ayahnya sehat..amin.. =)

    ReplyDelete
  15. Semoga ayahnya cepat sembuh dan sihat seperti biasa...

    Sabar yee...

    ReplyDelete
  16. sentiasa doakan kesihatan ayah shameel...:)

    ReplyDelete
  17. Subhanallah..maafkan akak ye shameel..baru tahu ayah shameel di hospital..akak doakan mudah2an ayah shameel segera sedar dari koma dan sembuh seperti sdiakala...insyallah Amin.

    ReplyDelete
  18. salam sahabat..

    moga segera sembuh ayahanda sahabat..bersabar dan berdoalah..


    saya agak lama tidak singgah ke mari..sebenarnya saya agak segan jika apabila sahabat ziarah balas ke blog saya, yg ada hanya cerita yg 'kosong'..bermakna saya menghormati sahabat..

    ReplyDelete
  19. semoga ayah saudara cepaata sembuh..Aminn..

    ReplyDelete
  20. semoga ayah en shameel cpt sembuh spt sediakala..teruskan bersabar yer.ini dugaan dari Allah.berat mata memandang berat lagi bahu memikul

    ReplyDelete
  21. Terima kasih kepada sahabat semua kerana sudi mendoakan kesihatan dan kesejahteraan ayah saya.

    ReplyDelete
  22. didoakan semoga ayah shameel kembali sihat...Ameen Ya Allah...

    ReplyDelete
  23. moga ayah saudara shameel dirahmati allah sentiasa

    ReplyDelete