Saturday 7 January 2012

PENJENAMAAN SEMULA BICARADARIAKU.

Akhirnya saya terpaksa berubah. Terpaksa untuk terus bernafas,dan meneruskan hayat bicaradariaku. Ini memandangkan template lama begitu bermasalah. Entah mengapa, tiba-tiba sahaja template lama tidak mesra dengan Internet Explorer, Google Chrome dan Mozilla Firefox.

Sebenarnya sudah empat kali saya bertukar template sejak bicaradariaku mula bernafas di alam maya. Untuk kali ini, saya cenderung untuk menggunakan Template Designer yang telah disediakan oleh blogspot. Biar simple dan bersahaja, tapi tetap bisa berbisa.

Apa pun slogan yang saya laungkan masih tetap sama, iaitu “UNTUK HIDUP KITA PERLU BERJUANG DAN BUKANNYA MEMBERONTAK. TETAPI, KEKADANG KITA PERLU MENJADI PEJUANG YANG MEMBERONTAK. NAMUN, JANGAN SESEKALI MENJADI PEMBERONTAK YANG BERJUANG”.

6 comments :

  1. simple dan kemas. suka2.

    from,

    Nasz

    Mohd Naser.com

    ReplyDelete
  2. sempena tahun baru shameel, saya suka..simple je.

    PS: saya punya bila entah nak bertukar;)

    ReplyDelete
  3. a'ah..saya ni pun pakai template yg sedia ada je sbb penah terkena masa amik template dari sumber lain.

    mmg tak syok, tapi takde problem.

    ReplyDelete
  4. perasan jugak blog shameel yang dulu tu background entry lari..tapi yg nie pun ok, kemas dan cepat loading.

    ReplyDelete
  5. ramai yang kata
    kalau nak senang, ambil yang google sediakan je
    sampai bila pun mudah jadinya

    ReplyDelete